Офіційний сайт Токмацької районної ради Запорізької області

Розділи

Календар

« Серпень 2019 »
Пн   5 12 19 26
Вт   6 13 20 27
Ср   7 14 21 28
Чт 1 8 15 22 29
Пт 2 9 16 23 30
Сб 3 10 17 24 31
Нд 4 11 18 25  

Пошук

Прозорість та інформаційна відкритість закладів освіти (ст.30 ч.2 ЗУ "Про освіту")

Молочанський опорний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Токмацької районної ради Запорізької області

1

Статут

Статут НВК.docx
Витяг з ЄДР ЮО, ФОП та ГФ
Державний акт від 27 грудня 2012 року серія ЯЯ №110544 на право постійного користування земельною ділянкою - 2,0275 га для обслуговування закладу освіти
Статут Молочанського ОЗЗСО.docx
Інформаційна картка закладу освіти.doc

2

Ліцензія на провадження освітньої діяльності

3

Сертифікати про акредитацію програм

4

Структура та органи управління закладу

struktura_ta_organi_upravlinnya_zakladu.docx
Структура та органи управління закладу освіти.docx

5

Кадровий склад закладу освіти згідно з ліцензійними умовами

tarifikaciyni_spiski_vchiteliv.xlsx
Список учителів на 2018-2019 н.р..xlsx
Список вчителів на 2018-2019 н.р..xlsx
Штатний розпис станом на 01.01.2019.pdf

6

Освітні програми, що реалізуються в закладі освіти

Освітня програма М0ЗЗСО на 2018-2019 н.р..doc

7

Територія обслуговування, закріплена за закладом освіти

Розпорядження голови Токмацької районної державної адміністрації від 18 серпня 2017 року №297 "Про затвердження території обслуговування загальноосвітніх шкіл"
Розпорядження голови Токмацької районної державної адміністрації від 22 серпня 2018 року №362 "Про затвердження території обслуговування загальноосвітніх шкіл"

8

Ліцензований облік та фактична кількість осіб, які навчаються в закладі

 

  Проектна потужність Станом на 05.09.2017 Станом на 01.09.2018 Станом на 01.09.2019 (прогноз)
Шкільний підрозділ 600 374  395(397) 398 
Педагогічний персонал  45 41  43   43
Допоміжний персонал 18   17 17  17 
Дошкільний підрозділ 0 ? ?  ?
Педагогічний персонал 0  ?  ?  ?
Допоміжний персонал 0  ?  ?

Потужна спроможністьзакладу освіти станом на 01.09.2018 

Клас, школа Кількість класів Проектна потужність Фактичне прийняття Вільні місця
1А,1Б 2 60 60 0
2А,2Б 2 60 43 17
3А,3Б 2 60 33 27
4А,4Б 2 60 41 19
початкова: 8 240 177 63
5А,5Б 2 60 44 16
6А,6Б 2 60 53 7
7А,7Б 2 60 35 25
8А,8Б 2 60 27 33
9А,9Б 2 60 39 21
середня: 10 300 198 102
10 1 30 13 17
11 1 30 9 21
старша: 2 60 22 38
Разом: 20 600 397 203

9

Мова освітнього процесу

Українська, російська - 4,6,7,8,9,11 класи

10

Наявність вакантних посад, порядок і умови проведення конкурсу на їх заміщення ( у разі його проведення)

Станом на 01.09.2018 року: відсутні вакантні посади

11

Матеріально-технічне забезпечення закладу освіти

Станом на 01.09.2018 року відповідає ліцензійним умовам (ЗУ «Про освіту», розділ ХІІ, п.3, п.п.6)

Комунальний заклад «Молочанський опорний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Токмацької районної ради Запорізької області » розміщений в двох будівлях 1957, 1998 років побудови, загальною площею 5141 м2, приміщення закладу типове, проектна потужність установи – 600 учнів.


Заклад розташований за адресою: 71716, Запорізька область, Токмацький район, м.Молочанськ, вулиця Шкільна,34 Школа знаходиться у комунальній власності. Стан будівель – задовільний, освітлення відповідає санітарно-гігієнічним нормам. Навчання відбувається в одну зміну. Середня наповнюваність класів по школі складає 18,5 учнів.
Заклад здійснює свою діяльність відповідно до Статуту, затвердженого відповідно до рішення 39 сесії Токмацької районної ради № 4 від 02.08.2018 року.Територія закладу становить 3,5 га, частково огороджена та утримується в задовільному стані.

Для реалізації навчально-виховного процесу в школі наявні: 35 навчальних кабінетів, спортивна зала, актова зала, їдальня на 200 посадочних місць, спортивний майданчик, на якому знаходиться футбольне поле і баскетбольний майданчик . Загальна площа спортивного майданчика складає 0,51 га, він частково огорожений.
Навчальний заклад має кабінет для педагогічних працівників (методичний кабінет), медичної сестри, логопеда,психолога ,кабінет директора, кабінет заступника директора з НВР, мультимедійний кабінет,2 кабінети інформатики,бібліотеку,лінгафонний кабінет.
Кожен навчальний кабінет укомплектований партами, стільцями для кожного учня; столами і стільцями для обладнання кожного робочого місця педагогічного працівника в навчальних кабінетах; шафами у кожному навчальному кабінеті, класними дошками для навчального кабінету. Закінчується облаштування 1-х класів Нової української школи. Є в наявності меблі,робоче місце вчителя,8 осередків,дидактичний матеріал та ін..


У закладі працює 2 кабінети інформатики,в якому встановлені навчальні комп’ютерні комплекси з ліцензованим програмним забезпеченням.
Члени адміністрації використовують 3 ноутбука та 1 комп’ютер. Усього у школі функціонує 24 комп’ютера, 6 ноутбуків,1 інтерактивна дошка.
У школі працює 3 точки доступу до мережі Інтернет в тому числі WI FI
Електронна адреса закладу:mnvk519@gmail.com
Сайт закладу: http://molshkola2.klasna.com/
Основними напрямками діяльності комунального закладу закладу «Молочанський опорний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Токмацької районної ради Запорізької області » в процесі інформатизації є: інформаційно-технічне забезпечення школи; підвищення компетентності вчителів і учнів в області сучасних інформаційних технологій; інформатизація освітнього процесу в школі; моніторинг якості освіти; розширення локальної мережі школи; використання інформаційних технологій в освітній статистичній звітності.
Навчально-методичне забезпечення дозволяє в повному обсязі виконувати навчальні програми, за якими працює колектив учителів.


На першому поверсі середньої та старшої школи закладу розміщено:
• символіку України;
Розклад,учнівське самоврядування «Школа Добра», «Досягнення учнів школи»
«Педагогічний колектив школи» «Медалісти»,оголошення ,газета «Шкільний вісник»
• інформаційні стенди «Зовнішнє незалежне оцінювання», «Державна підсумкова атестація»;


На другому поверсі закладу розміщено:
• • інформаційні куточки «Візитівки англомовних та німецькомовних країн»
• стенди «Конвенції з прав дитини». куточок пожежної безпеки та куточок цивільного захисту ;
• куточок дорожнього руху;


На третьому поверсі закладу розміщено:
профорієнтаційний куточок та куточки національно - патріотичного спрямування.
У закладі працює бібліотека, яка в своєму складі має кімнати видачі та зберігання літератури, є 2 комп'ютери,підключено інтернет.
Фонд підручників нараховує - 8808 екземплярів.
Фонд художньої літератури - 8940 екземплярів.
Забезпечення учнів підручниками складає 1кл 100 %. 2кл- 100% 3кл- 100 %,4 кл 60% 5кл - 90 % 6кл - 100% 7 кл - 50% 8 кл - 100% 9 кл -100% 10 кл 9 %,11 кл-100%
Зазначена навчально-методична та довідкова література використовується за призначенням.


В закладі освіти проведено велику роботу по естетичному оформленню коридорів, класних кімнат, навчальних та адміністративних кабінетів, їдальні, рекреацій. В закладі чітко простежується єдиний підхід до дизайну всього приміщення школи. Здійснено поточний ремонт спортивної зали. Створений куточок відпочинку з акваріумом. Облаштована кімната відпочинку,планується відкриття медіатеки

Дошкільний підрозділ-?

Спальний корпу, їдальня, внутрішні туалети-?

Фотогалерея в форматі PDF-?

12

Напрями наукової та/або мистецької діяльності (для закладів вищої освіти)

13

Наявність гуртожитків та вільних місць у них, розмір плати за проживання

Станом на 01.09.2018 року: відсутні

14

Результати моніторингу якості освіти

Рейтинг за підсумками ЗНО в 2017-2018 роках.xls
Результати ЗНО по Молочанському НВК.docx
ЗНО-2019.doc
Підсумки ЗНО за 2016-2019 роки.xls

15

Річний звіт про діяльність закладу освіти

Звіт про діяльність за 2017-2018 н.р..docx
Звіт про діяльність за 2018-2019 н.р..docx

16

Правила прийому до закладу освіти

Відповідно до п.2.9 Статуту 

17

Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами

Станом на 01.09.2018 року:

1. Для учнів з порушеннями опорно-рухового-апарату в школі обладнано пандус, який відповідає всім основним вимогам;
2. Облаштовано кімнату відпочинку для вихованців інклюзивного навчання, ремонтується медіатека.
3. Приміщення закладу освіти побудоване в 1998 році та не зовсім пристосоване щодо надання освітніх послуг для дітей з особливими потребами (спеціальні класи, туалетні кімнати, тощо)

 

Стаття 19. Освіта осіб з особливими освітніми потребами
1. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування створюють умови для забезпечення прав і можливостей осіб з особливими освітніми потребами для здобуття ними освіти на всіх рівнях освіти з урахуванням їхніх індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів.
2. Держава забезпечує підготовку фахівців для роботи з особами з особливими освітніми потребами на всіх рівнях освіти.
3. Особам з особливими освітніми потребами освіта надається нарівні з іншими особами, у тому числі шляхом створення належного фінансового, кадрового, матеріально-технічного забезпечення та забезпечення розумного пристосування, що враховує індивідуальні потреби таких осіб, визначені в індивідуальній програмі розвитку.
4. Для навчання, професійної підготовки або перепідготовки осіб з особливими освітніми потребами застосовуються види та форми здобуття освіти, що враховують їхні потреби та індивідуальні можливості.
5. Органи державної влади, органи місцевого самоврядування та заклади освіти створюють умови для здобуття освіти особами з особливими освітніми потребами шляхом забезпечення розумного пристосування та універсального дизайну.
6. Навчання та виховання осіб з особливими освітніми потребами, зокрема тими, що спричинені порушенням розвитку та інвалідністю, у закладах дошкільної, позашкільної та середньої освіти здійснюються за рахунок коштів освітніх субвенцій, державного та місцевих бюджетів, інших джерел, не заборонених законодавством, у тому числі з урахуванням потреб дитини, визначених в індивідуальній програмі розвитку.
7. Зарахування осіб з особливими освітніми потребами до спеціальних закладів освіти, переведення з одного типу закладу до іншого та відрахування таких осіб здійснюються у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади у сфері освіти і науки.
8. Категорії осіб з особливими освітніми потребами визначаються актами Кабінету Міністрів України.
Стаття 20. Інклюзивне навчання
1. Заклади освіти за потреби утворюють інклюзивні та/або спеціальні групи і класи для навчання осіб з особливими освітніми потребами. У разі звернення особи з особливими освітніми потребами або її батьків така група або клас утворюється в обов’язковому порядку.
2. Заклади освіти зі спеціальними та інклюзивними групами і класами створюють умови для навчання осіб з особливими освітніми потребами відповідно до індивідуальної програми розвитку та з урахуванням їхніх індивідуальних потреб і можливостей.
3. Особи з порушеннями фізичного, психічного, інтелектуального розвитку і сенсорними порушеннями забезпечуються у закладах освіти допоміжними засобами для навчання.
4. Особам з особливими освітніми потребами надаються психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги у порядку, визначеному центральним органом виконавчої влади у сфері освіти і науки.
Психолого-педагогічні послуги - це комплексна система заходів з організації освітнього процесу та розвитку особи з особливими освітніми потребами, що передбачені індивідуальною програмою розвитку та надаються педагогічними працівниками закладів освіти, реабілітаційних установ системи охорони здоров’я, соціального захисту, фахівцями інклюзивно-ресурсного центру.
Корекційно-розвиткові послуги (допомога) - це комплексна система заходів супроводження особи з особливими освітніми потребами у процесі навчання, що спрямовані на корекцію порушень шляхом розвитку особистості, її пізнавальної діяльності, емоційно-вольової сфери та мовлення.
5. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування утворюють інклюзивно-ресурсні центри з метою забезпечення реалізації права на освіту та психолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами.
Психолого-педагогічний супровід - це комплексна система заходів з організації освітнього процесу та розвитку дитини, передбачена індивідуальною програмою розвитку.
6. Будівлі, споруди і приміщення закладів освіти повинні відповідати вимогам доступності згідно з державними будівельними нормами і стандартами.
7. Проектування, будівництво та реконструкція будівель, споруд, приміщень закладів освіти здійснюються з урахуванням принципів універсального дизайну та/або розумного пристосування.

 

 

18

Розмір плати за навчання, підготовку, перепідготовку, підвищення кваліфікації здобувачів освіти

Станом на 01.09.2018 року: відсутній

19

Перелік додаткових освітніх та інших послуг, їх вартість, порядок надання та оплати

Станом на 01.09.2018 року: відсутній

20

Інформація щодо отримання публічних коштів

Кошторис на 2017 рік.pdf
План асигнувань на 2017 рік.pdf
Договір №10.pdf
Додаткова угода №1.pdf
Додаткова угода №2.pdf
Звіт Молочанської благодійної організація за 2017 рік.pdf
Звіт Молочанської благодійної організація за 2018 рік.pdf
Кошторис на 2019 рік.pdf
План асигнувань на 2019 рік.pdf

Четвер, 22 Серпня 2019 22:52 | Переглядів: 357

Офіційні сайти держ установ