Офіційний сайт Токмацької районної ради Запорізької області

Розділи

Календар

« Квітень 2020 »
Пн   6 13 20 27
Вт   7 14 21 28
Ср 1 8 15 22 29
Чт 2 9 16 23 30
Пт 3 10 17 24  
Сб 4 11 18 25  
Нд 5 12 19 26  

Пошук

Оголошення

Нагадування громадянам про урядові електронні сервіси та регіональні гарячі телефонні лінії, якими можна скористатися не виходячи з дому

На період карантину громадянам рекомендують дотримуватися заходів безпеки із запобігання поширенню COVID-19 та обмежити контакти й відвідування місць скупчення людей. Для отримання довідок та консультацій можна скористатися урядовими електронними сервісами.

Так, НАЗК звертає увагу суб’єктів господарювання на електронні сервіси, необхідні для збору інформації, яку необхідно зазначити в декларації:

Державний реєстр речових прав на нерухоме майно https://kap.minjust.gov.ua/services?product_id=1;

Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch;

Онлайн-сервіс Електронний кабінет водія https://e-driver.hsc.gov.ua/accounts/login/?next=/;

Відомості про доходи можна отримати в електронному кабінеті на сайті Державної податкової служби https://cabinet.tax.gov.ua/. Електронні сервіси надання послуг має також портал електронних послуг Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua/.

Не виходячи з дому можна отримати інформацію у Реєстрі цивільних повітряних суден України, в Судновій книзі України, Державному судновому реєстрі.

Тож зібрати необхідну інформацію для заповнення декларації можна не виходячи з дому, за допомогою урядових електронних сервісів та кваліфікованого електронного підпису. Нагадаємо, що термін подачі декларації продовжено до 1 червня.

На час карантину обмежили роботу сервісних центрів та прийом громадян майже всі державні установи, натомість, на регіональному рівні запроваджено довідкові гарячі лінії й дистанційні можливості для звернення громадян.

Так, звернення до Запорізької обласної ради громадяни можуть надсилати на поштову адресу м. Запоріжжя, пр. Соборний, 164, на електронну адресу обласної ради zor@zor.gov.ua або звертатися за телефоном до відділу документування, контролю за виконанням документів, звернення громадян та публічної інформації за номером 224-70-25.

Департамент соціального захисту населення Запорізької обласної державної адміністрації на час карантину працює у звичному режимі, втім звертається до громадян з проханням не відвідувати установу без нагальної потреби. Необхідну консультацію можна отримати у телефонному режимі за номером 764 27 82. Також Департамент приймає звернення від громадян на електронну пошту gromada@dszn-zoda.gov.ua та dszn.zap@gmail.com.

Фахівці комунальної установи «Запорізький обласний контактний центр» Запорізької обласної ради у зв’язку із введенням карантину на території Запоріжжя та області забезпечують цілодобове функціонування «гарячої» телефонної лінії.

Звернутися зі зверненням можна за номером 0-800-503-508. Всі дзвінки безкоштовні.

Середа, 25 Березня 2020 15:38 | Переглядів: 14

Офіційні сайти держ установ