Офіційний сайт Токмацької районної ради Запорізької області

Розділи

Календар

« Березень 2019 »
Пн   4 11 18 25
Вт   5 12 19 26
Ср   6 13 20 27
Чт   7 14 21 28
Пт 1 8 15 22 29
Сб 2 9 16 23 30
Нд 3 10 17 24 31

Пошук

Новини

10.01.2019 року відбувся семінар-тренінг «Педагогіка партнерства: крок до щасливого дитинства»

Відповідно Положення «Про інклюзивно-ресурсний центр» № 545 від 12.08.2017 року, на підставі Статуту та на виконання завдань КУ «ІРЦ» ТРР і Положення про Школу «Бути батьками» 10 січня 2019 року у приміщенні комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Токмацької районної ради проведено семінар-тренінг «Педагогіка партнерства: крок до щасливого дитинства» для батьків, які виховують дітей з особливими освітніми потребами, який організовано фахівцями центру.
Метою проведення зазначеного заходу є надання психолого-педагогічної та методичної допомоги батькам дітей з особливими освітніми потребами у формуванні позитивної мотивації щодо розвитку таких дітей.
Основними принципами діяльності є повага до індивідуальних особливостей дитини з ООП; дотримання інтересів дитини з ООП, недопущення дискримінації та порушення її прав; командний підхід; активна співпраця з батьками дитини з ООП, залучення їх до корекції розвитку дитини; конфіденційність та дотримання етичних принципів; міжвідомча співпраця.
На семінарі-тренінгу фахівцями центру запропоновано ігри та вправи, які батьки можуть використовувати з дітьми для їхнього розвитку.
Так, веселі артикуляційні вправи, які батьки можуть виконувати разом із дітьми з великим задоволенням (тому що всі вправи виконуються з використанням солодощів). Логоритмічні рухливі ігри та фізичні вправи у поєднанні з мовленням сприяють удосконаленню загальної моторики та мовленнєвому розвитку. З метою розвитку фонематичного слуху, відпрацювання правильної вимови, розвитку уваги, пам'яті, мислення запропоновано використовувати мовленнєві вправи. Весь матеріал сприяє розвитку пізнавальних процесів та поповнює активний та пасивний словниковий запас дітей.
Розвиваючи дрібну моторику і активізуючи тим самим відповідні відділи мозку, можемо активізувати і сусідні зони, що відповідають за мовлення людини. Діти, у яких краще розвинені дрібні рухи рук, мають більш розвинений мозок. Тому, важливим завдання є розвиток дрібної та загальної моторики у дітей.
Вчителем-дефектологом запропоновано командні ігри для розвитку дрібної і загальної моторики та пізнавальних процесів.
Командний підхід та співпраця фахівців КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» ТРР з батьками, які виховують дітей з особливими освітніми потребами гарантують в результаті розвиток дитини.

 



П'ятниця, 11 Січня 2019 13:36 | Переглядів: 242

Офіційні сайти держ установ